kajzastyle

Alla inlägg under oktober 2011

Av kajza andersson - 19 oktober 2011 19:03

Shhoooeeee , just nu sitter jag och kollar på skräck i källaren ! x]

Jag kollar på filmen på Lizas dator och sitter vid datorn på min datorn , för den är ganska läskig , och då sätter jag på datorn när det är läskigt ,xD

Dessutom sitter jag här helt ensam i lizas rum och dom andra i sina och mamma och pappa gör väl nåt annat antar jag ! :D

Kollar kanske på tv eller nåt , men skit samma ! D:

Men nu har jag inget mer att säga förut att jag ska PLUGGA efter filmen :(

Men vi ses !


tjingeling / kajza <3

Av kajza andersson - 19 oktober 2011 15:47

  • hej alla ! Idag har vag varit i skolan som vanligt ! Och det var helt Ok !
  • Men på rasten så var det inte så kul att va ute , för det är kallt även om jag har min vinterjacka på mej !Men jag och mina 2 kompisar Tanja och Anna vi gungade på en rast , och då snurrade Anna mej och Tanja , och då så bara gjorde jag så att gungan helt plötsligt var uppOner ? x] Haha , det är sant , och då nästa rast så ville alla prova med mej , så då fick dom prova hur det va , och alla fick typ ont i huvudet efter det , men dom tyckte det var typ askul , men en av mina kompisar Julie sa till hennes kompis Ellen som precis skulle prova efter julie , Azzå ellen , man fattar typ inte vad som händer ;) 
  • Och ellen ba , men om jag inte vill så får nis luta , men hon sa alldrig sluta endån ! :D Men sen så sista lektionen så såg vi en film om MÄNNISKANS URSPRUNG , och det var helt okej , för vi såg på en film om typ människor som var APOR eller nåt xD , men då typ den sista sekunden på filmen så var det en as äcklig sak , men endån rolig typ , och om ni vill veta vad så får ni ta och komentera ! x] Men nu har jag inte så mycket mer att säga förutom att jag har ju inte bloggat på ett tag , så nu lägger jag ut bilder som jag inte gjorde igår som jag sa att jag skulle göra , men jag ade tyväär inte tid med det xd , emn nu har jade <3 Så nu får ni kolla noga ... x]   Höst ute eller vad .. ?   Små änglar ( a )   En klocka typ x]   Nycklar ..

  4 gamla bilder som jag tog för länge sen typ x ]

Av kajza andersson - 18 oktober 2011 17:16

Hej alla läsare , idag har jag varit i skolan , och då var det kul ! :D

Det var rätt OK idag ! :DMen först så hade vi Tystläsning , som vi brukar ha , och sen hade vi matte som är SOOOO tråkigt azzå.Men sen hade vi typ idrott tror jag om vi inte hade en rast innan , men skit samma , och på idrotten så körde vi wollyboll och mitt lag vann 2/4 gånger , men mitt lag var FETTGRYMT iaf , sen hade vi mat och massa annat men jag pallar inte skriva , emn nu tänkte jag att jag skulle fota lite , för jag har varit lite dålig med mitt bliggande på sista tiden typ ! ;/  Men jag lovar det kommer fixa sej så småningom ! :D


PUSS,PUSS ! :D

Av kajza andersson - 15 oktober 2011 14:52

Det finns jättemånga som vill se min familjs hundvalp och det vet ni alla redan , så jag lägger ut 2 bilder på den nu , när den går och lite så ! x)   Den sitter ner..  Nu är jag stor så jag passar på att gå lite ! x]

Av kajza andersson - 15 oktober 2011 14:49

Hehe , som jag har sagt så gillar min mamma att inreda och sånt ! :D

Så nu har hon köpt massa nytt och det finns 2 saker som jag älskar extra mycket och det är ..   Lite suddig bild , men det är en super stor klocka som är såå stor asså ! :D men den är snygg som attan ! x]

  Detta är ett "kakfat" eller vad man kallar dte , som jag tycker är snygg ! :D

Av kajza andersson - 15 oktober 2011 14:42

Hej alla , jag har inte bloggat ju på ett tag , men nu tar jag igänn det och gör 3 eller 4 inlägg här och nu ! :D Så nu lägger jag ut dagens outfit idag och sen dagens outfit sen igår KVÄLL , alla i min familj gick nästan runt med en ONE PIECE på sej igår , inte killar men alla tjejer + Ella ! :D

Men nu får ni se de ..   Detta är dagens outfit , det är ett linne och svarta tights ! :D  Detta är MIN svarata ONE - PIECE , som är aaas sköön ! :D

Av kajza andersson - 14 oktober 2011 22:05

Hej alla ! :D

Jag har inte bloggat på ett tag , men det är för jag har pluggat och varit med kompisar hela veckan , och man kan ju lixom inte sitta ocg göra massa inlägg när man är med en kompis , det är ju lite WEARD (stav) Men iaf , så har jag varit med Lowa idag , och det var as kul ! :D Vi håller på med en as kul grej , men jag kan inte bertätta det , för då blire inte kul , och det kommer bli as kul när vi ska få göra allt som vi har planerat och allt , jag kan lixom se framför mej hur det kommer att bli ! :D Men det är inte så kul om inga kan komma ! :D 

Men man får ju alltid hoppas ..

Men vi ses kanske imorgon ! :D 

By ! ;)

Av kajza andersson - 12 oktober 2011 19:50

Min kompis ville så gärna att jag skulle göra ett till inlägg idag , och då tänkte jag att jag kunde lägga ut 2-3 bilder på vår hundvalp , så gör jag det nu , men sen bllir det inget mer för idag , för det har jag inte tid med :( 

Men jag gör inlägg imorgon förhoppninsvis ! :D

   Sitter vid datorn , chattar lite med Julie ! :D   Vaplen säger : TÖÖÖST , JAG GLOR PÅ FOTBOLL , spanien mot finland.   Ska du inte komma lite närmare ?

Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards