kajzastyle

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av kajza andersson - 10 oktober 2011 17:20

Hej alla ! :D

Nu har jag precis varit på stan med Liza. Vi var inne på Lind3x och sen på Lekia ochtill sist WILLYS ! Jag köpte en sak som jag kommer visa er snart på 2 bilder , och Liza handlade något till sin kompis , men jag får nog inte skriva vad hon köpte , ifall hennes kompis kan se det ! 

Men nu ser ni bilderna ! :D   En påse bara som man fick till ! :D    | lösnaglar 79,90 lind3x | Jag vet inte om ni kan se dom så bra , men det är för jag hade blixt på på mammas kamera ! Men ni ser kanske lite iallafall ! :D

Av kajza andersson - 10 oktober 2011 15:21

Hej , idag har jag lagt ut 4 inlägg om man räknar med detta. Och jag har tagit lite bilder på min valp idag , preeecis efter skolan , och dom är sååå söta , sen fråga några tjejer i min klass idag om jag kunde lägga ut några bilder på valpen , coh då tänkte jag , Aaa visst kan jag ! :D Och nu får ni se dom .... Denna första är den bästa av alla i hela mitt liv ! :D Den är värkligen gulllig ! :D (a) <333333333333333333333333      Kajza säger : kom kom .....   Valpen säger : vågar jag ?    <33   Just vaknat ! *gäääsp*  Låt mej va'.....,,

Av kajza andersson - 10 oktober 2011 15:11

Hej alla ! Nu får ni se mej och mitt kusinbarn som heter Lavina ! :D

Gulligt namn så oooooootroligt ! :D

Hon borde vara nöjd , nae men ! :D

Men ni får nu oxå se 2 bilder på mej och den , den började alldrig och gråta när jag hållde den , men jag var tvungen att ge den till sin lilla mamma , för jag skulle äta ! :D ;(

     HAHA , jag ser ju inte världsbäst ut , men det får duga ! :D<3333

Av kajza andersson - 10 oktober 2011 15:06

Nu får ni oxå se när jag åkte helikopter lixom ! :D :D

Det var as kul ! 

Men det var typ asa dyrt , men mamma sa att jag och hon kunde åka endån !

Det var iaf skiiiiiiiit kul !

Jag vill göra det igen typ ,...,

Men nu får ni se 3 bilder genom rutan bara  när jag åkte ! :D   Över VATTEN  ! :D   Över skog !  Över åkrar ! Över vattnet var det roligaste ! :D

UTE

Av kajza andersson - 10 oktober 2011 14:49

Hej alla bloggläsare ! :D

Igår så var Liza och jag ute och fotade lite , och nu så lägger jag ut 3 stycken bilder på mej som hon tog ! :D Men jag vill inte lägga ut dom andra bilderna , för dom var inte fina ! ;)

Kolla ner '

               '

               '

               ' 

               /\








Denna första är jag ASS nöjd med typ ! :D Och dom andra  (ganska) nöjd ! ;)


         Lilla jag ! :D

Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards