kajzastyle

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av kajza andersson - 24 oktober 2011 14:03

Jag vet att ni skulle ju få välja vilken header ...

men nu har jag faktiskt gjort en ny .. och om ni undrar vad jag håller i så är det en massa godis som jag fick av min bror , så då ville jag bara göra en ful bild va dom . Men den blev ganska snygg endån ..

Tycker jag !?

Men nu får ni se den ..

Komentera om ni vill att jag ska "finslipa" den lite ! :D


nå , vad tycker ni ?   

Av kajza andersson - 24 oktober 2011 13:47

Tjenixen xD

Idag har det varit kul ( en så länge ) , nu ska jag äsga varför , vi har lixom nåt som kallas "HONDURASPROJEKT" idag , och då får man ledigt från skolan sen klockan : 11.15 ! Och då så när man är hemma eller någon annan stans så ska man jobba och få ihop MINST 30 kr till HONDURAS , för dom behöver hjälp typ ! , men då iaf så har jag nu jobbat på mammas jobb en stund och nu sa mamma att jag fick en paus , för hon behövde göra lite saker , men sen får vi väl se vad det är jag ska göra mer ! Mamma och jag kunde inte vara på hennes jobb mer för vi skulle hämta ludde i skolan , men sen nu ska jag ta dte lungt i kanske 20 minuter till , sen ropar nog mamma och ber mej göra något annat jobb , men då hoppas jag att det blir ett roligt jobb :( :) ! men vi ses kanske senare , HEJDÅ ! :D

Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards