kajzastyle

Direktlänk till inlägg 5 november 2011

MovieStarPlanet

Av kajza andersson - 5 november 2011 17:10

MovieStarPlanet

Jag spelar typ ett spel som heter MovieStarPlanet , men det är inte så "pop" längre.

Jag är inne lite nu , för mitt VIP e slut om typ 12 dagar och 5 timmar.

Men igentligen , vad onödigt att man fick be våra föräldrar om att bli en sak på ett spel på datorn , mitt VIP kostade 100 riktiga pengar , men jag ska inte bli det mer.

För det är såååååå ute -.-


Men det finns fortfarande lite VIP-grejer jag vill ha , så jag har skaffat jätte många gubbar , så gör jag kortfilmer , och så loggar jag in på gubbarna och kollar på alla filmerna , så att jag går upp i LeveL , sen får jag pengar på spelet oxå !

För jag har lite grejer jag sparar till , men det som är så bra är att , VIP -sakerna försvinner inte när VIP:et är slut ! :D Men jag ska ju inte spela mer , så spela roll O.o


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajza andersson - 20 februari 2012 11:36

Ni hänger väll med att jag har en annan blogg nu?  http://kajzasfotostyle.blogg.se/  Klicka på länken ! http://kajzasfotostyle.blogg.se/   Släng gärna in en komentar! :D ...

Av kajza andersson - 27 november 2011 18:34

Hej !!Dag 3 - Mina intresse !!   Jag har ganska många saker jag gillar att göra ! Tex. Fotografera !! Dansa , det älskar jag verkligen !!  Vara med Kompisar !Sitta vid datorn !! :D     Shoppa !!!!!!!! :)     Det var iaf nåra av...

Av kajza andersson - 26 november 2011 14:18

Nu är det dag 2 - 10 saker jag gör varje dagPratar Skrattar sitter vid datorn / msp Dricker Äter Går Springer Fixa mej Lyssnar / på musik Klä på mej      ...

Av kajza andersson - 26 november 2011 14:08

Dag 1 - 5 fvorit låtar       Lyssnar på många olika men nåra är iaf : 1. Domino - Jessie J 2.Tonight , Tonight -Hot Chelle Rae 3.You Learn - Takida 4.Vamos A La Playa - Loona 5.Fuck you - Clee Lo Green  !Bye ! :D          ...

Av kajza andersson - 24 november 2011 20:35

Hej , jag har inte bloggat på aaaaaaaaaaaaaas länge , men jag orkar iiiiiinte det , men jag följer ett par andra bloggar , och hon gör lixom någon sånt här som jag tänkte börja med nu , så nu få ni se ..... :20 DAGAR Dag 1- 5 favorit låtar Dag 2-...

Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards