kajzastyle

Alla inlägg under augusti 2011

Av kajza andersson - 31 augusti 2011 20:02

Hejsan bloggen ! 


Jag vet att många gillar min blogg och vissa inte ! 

Men det finns EN som älskar den och tycker den är cool ! 

Den personen är Linneah , hon är som ett fan till mej sa hon !  


Det är väldigt roligt att ha en som läser den hur mycket som helst och älskar hela alltet !       

Hon komenterar och ställer frågor till mej ! 

Jag hoppas ni andra också tycker den är bra !    

Av kajza andersson - 31 augusti 2011 18:14

Asså i morgon är det skolfoto ! 

Men jag vte inte vad jag ska ha på mej typ ! 

Kan typ inte "NI" säga vad jag KAN ha på mej ? 

För man kan ju lixom inte gå Naken till skolan ? eller ...  Skojja lite !  

Men allvarligt , vad ska jag ha på mej ?      

Av kajza andersson - 31 augusti 2011 16:19

Mupp bilder på gång igen ! och dagens outfit ! ...                     Gillar ni det ?

Av kajza andersson - 30 augusti 2011 21:51

Nu ska jag sova , ! 

För jag är såå trött , det har hänt en massa saker idag !  



PHHUUUUU ... ! 

aja , nu ska jag sleepa  ! 


Natti , natti bloggen !  


   

Av kajza andersson - 30 augusti 2011 15:45

Dagens outfit kom nu ...  Jeans jeggings och ett vitt linne ,          

  Sen får ni lite extra haha ! ;)

Av kajza andersson - 30 augusti 2011 14:53

Nu är det så att jag inte sitter vid mammas dator ,   så  nu blire ingen bild ,   men det blire senare ska ni se ! ....... 


 Skolan var ju då som vanligt , cyklar först till Alma   Sen cyklar jag till skolan med henne ! 



Det kan hända saker i skolan men det löser väl sej ?     Sen kommer dagens outfit med !   

Av kajza andersson - 30 augusti 2011 07:16

Snart ska man cykla till skolan ! !  

Hoppas det går bra idag i skolan !     

Efter skolan blirde några bilder ...! 

Men nu kan jag inte skriva mer , såå



BYE BYE !    

Av kajza andersson - 29 augusti 2011 22:03

Hur många smilisar är det

              

                        

                            

              

       

                                             

                                         

                                              

                                         

                                                     Kan ni gissa ?              

Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards