kajzastyle

Alla inlägg under september 2011

Av kajza andersson - 30 september 2011 20:13

Asså nu för tiden är det inte så kul i skolan , för det har hänt en sak , men asså för det ås betyder ju inte det att man ska säga vad som händer mellan os 2 , bara för att alla vill vara med dej ?  

Men du får ha dina kompisar ??

Och jag har mina , asså man ska inte göra så en av mina kompisar börjar gråta och sen bara säga förlåt till den personen ! 

Azzå ni låter mina kompisar vara , FATTA ! 

Asså  ni får gärna vara vän eller så med mina kompisar , men asså ni  ska inte tro att jga blir vän med er , så dum är jag inte ? 

Men skit samma , ni har era !


Men man ska ALDRIG sncka ski om en , om ingen visste det ? -.-'

Men förlåt om jag har varit dum..

Av kajza andersson - 28 september 2011 16:06

Idag så är jag jätte jätte trött och jag känner att jag inte orkar blogga på eytt tag , så nu har jag BLOGGPAUS som det  heter ! Men idag kanske jag kommer göra 1 till inlägg , en bild kanske med på min nya hund , för jag ska nu gå ut med den ! !

Men glöm nu inte att jag har en BLOGGPAUS !

Av kajza andersson - 28 september 2011 16:00

Idag har det varit skola ! Som vanligt på rasterna så är vi vid gungorna !

Det är värkligen en aas kul grej , asså ni borde pröva !

Men i skolan vad det inte så god mat , men när vi åt så sjöng det vissa männinskor på en "scen" som vi har i vår matsal , vilket är skit bra , för då kan man bara sitta och lyssna när det väl är några som brukar sjunga ! :D

Men nu har jag inte så mycket mer att säga , men ni får ha det bra !


BYE , BYE ! ♥

Av kajza andersson - 27 september 2011 17:00

Nu har jga bakat chokladmuffins med liza ! :D

MUUUMMMSSSSS ! (a)

Jag och liza tog bara lite bilder oxå , hehe ^^

               LÅNG ELLER ? ;o

Av kajza andersson - 27 september 2011 16:57

DAGENS OUTFIT   DAGENS FRISYR !  Ha en bra dag ! :D

Av kajza andersson - 26 september 2011 19:44

Denna saken är en sak som jag tycker är skiiit snygg , jag ska lixom fråga mamma om min hemliga sak kan få vara där i och ni ska få jissa vilken sak det är som den hemliga saken ska få vara i ! Fasst när ni se bilderNA så vet ni redan vad det är för något ! <33

Här kommer bilderna , Och efter dem bilderna på den saken , då får ni veta vad som var i själva saken ! :D Fasst jag kommer berätta för er sen vad jag menade typ eller nåt , javenne ? :D Eller så säger jag nu ! ;D Den hemliga saken i den hemliga saken är Lily ( våran hund en chihuahua) Hon var i världens snyggaste HUNDKORG ! :D Eller typ hund bur eller nåt ! :D

                 

Av kajza andersson - 25 september 2011 17:40

Nu har jag varit ute med min nya hund ! :D

Den kanske ska heta BILLY ! :D

När jag väl var ute på en promenad med hunden , så gick jag förbi jennifer och hämtade upp henne ! ;D

Så nu sitter hon här hemma hos mej , och vi ska snart äta ! :D

Sen inatt så sov jag över med julie sen igår ! ;D

Jag kom typ till henne klockan halv 10 ! :D

Det var inte den tidigaste tiden men vi sov över iaf ! =)

Men jag har inte så mycket med att säga , så vi kanske ses sen ! :D


Jag kanske lägger ut nån bild på mej och hunden eller bara på hhunden , för det är lättast att få kort på ! :D (bara hunden då)

Men nu ska jag dra!


Bye , Bye ! :D

Av kajza andersson - 24 september 2011 19:21

VET NI ELLER ? ......................


JAG HAR FÅTT ETT EGEN HUND 


DEN ÄR SKIIT SÖÖT !


DET ÄR EN HANE (KILLE) OCH DEN ÄR BARA MIIIIIIIIIN !


Asså den är sjukt sööt , den är lite ljusbrun eller så brun aktig eller jag venne , men det är skiit gullig iaf ! Sen fick min syrra LIZA en egen OXÅ ! :D

Asså mamma är ju bara för bäst !


Men nu webbar jag med julie och då sa jag till mamma att jag var tvungen att gå upp till julie då för hon inte skulle logga ut , och då när jag skulle gå upp DÅ FÖLJDE DEN EFTER MEJ ! AZZÅ SÅ HIMLA SÖÖT DEN ÄÄR ELLE !   

Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards