kajzastyle

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av kajza andersson - 9 oktober 2011 15:19

Hej alla bloggläsare !<333

Idag har jga varit med ebba sen klockan 9 på morgonen.Och då har vi suttit vid datorn och kört korragömma och lite så ! :D Och sen klockan 11 så åkte vi till simhallen , och det var jättekul ! :D Vi köpte en chips påse var oxå , det var as gott , men vi var så hungriga , så dom tog slut efter bara 1 sekund typ ! :D

Men när v i kom dit så såg jag direkt att dte var några där som jag kände.

Och dom heter Liam&Noah ! Och dom var ju inte bara ett par GLOapor eller så , så ebba och jag hoppade från den lilla och den stora samtidigt , om ni inte trodde det så får ebba och jag plats längst ut på den lilla trampolinen , det var skiiit kul att hoppa samtidigt ! :D Sen så har vi varit inne i den lilla bassängen och då tog vi en madrass och la på rutchbanan och då satte vi oss på den och sen åkte vi ner i vattnet , och det var kul ! :D Man kanske inte tror det , men det var det ! ;D Fasst vi fick lite vatten i näsan lite då och då , men om man kollar under vattnet i simhallen , då gör det inte ont eller så på MEJ iaf , men på Ebba gjorde det det ! :( Men ebba och jag hittade lite sånna dära små ringar som man kunde dyka och hämta , och då hade jag hämtat 3 stycken på bottnen , och då tappade ebba 1 gul på 4 meter ner , och då försökte vi hämta den , men då klarade jag det till slut , men jag trodde alldrig att jag skulle klara det , men dte gjorde jag ! :D <333

Men nu har Ebba åkt hem , för hon skulle rida idag. <33 Så nu sitter jag vid datorn och fixar lite med Bloggen , men nu har jag inte så mycket mer att säga , så vi får höras ! :D  



puss puss ! <3333

Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards