kajzastyle

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av kajza andersson - 11 oktober 2011 16:56

Hej alla läsare ! :D

Idag har det varit skola , och då hade jag och min kompis lösnaglar på oss idag , och då så var det lite krångligt ibland på jympan te.x när man skulle byta om och allt ! :D

Men vissa gick av , men jag har satt fast dom nu när jag kom hem ! :D

Men sen har vi haft lite raster , och då var jag med Lowa och essy på en rast och vi har en trasig bänk asså man kan sitta på 2 plankor , men den bakraste plankan , är borta och då tryckte min 2 kompisar ner mej när i , och la mej där på marken och då la min kompis sej på mej så det gjorde skiiiit ont , men det v ar kul endå ! :D

Det var mega kul asså , men en gång så fickbara JAG ner henne så hon fick smaka på sin egna medecin typ ! :D

Nae , men ah , det var kul iaf ! :D

Men nu har min syster kommit på besök så jag får väl gå ner och hälsa på henne då ! :D Men vi kanske ses sen , fasst idag har det varit lite dåligt bloggande , men det är för jag har lite saker tt göra , t.ex göra läxor :( Och lite annat !

Sen kanske jag ska ner till stan och köpta nåt gott ! :D

Men nu ska jag dra 


pusspuss ! <3

Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards