kajzastyle

Alla inlägg under oktober 2011

Av kajza andersson - 31 oktober 2011 22:55

Tjarrå bloggen !


Idag har jag lixom inte hunnit blogga , BECOUS att jag har sovit över med Jennifer , sen att jag åkte till simhallen med mamma ludde liza och mormor vid klockan 1 ! ^^ Sen direkt efter det så åkte vi till Ö&B sen åkte vi hem.Och då så satte Jennifer och jag oss vid datan och spelade MARIO :)

Det är skiiitbajsmegafunny kul ! :)

Men nu ska vi lixom sova över hos mej !


Men imån uppdaterar jag MINST 2-3 inlägg.För dte har inte varit så bra bloggande på sista tiden , men vi ses helt enkelt då .. ! :)


Bye ! :)

Av kajza andersson - 30 oktober 2011 19:55

2 bilder på mej o jennifer idag ! :D


Sen en bild på Lowa o mej !




       :D

Av kajza andersson - 30 oktober 2011 11:47

Girl my body dont lie , ( REDONE ) out of my mind , let it rain over me. (MISSEROAWÄ)  Ai ai ai , ai ai ai , LET IT RAIN OVER ME ! Ai ai ai , ai ai ai , LET IT RAIN OVER ME. GIRL MY BODY DONT LIE , OUT OF MY MIND ,  ai ai ai , ai ai ai , LET IT RAIN OVER MEE . Ai ai ai , ai ai ai , im ridin so hy  ai ai ai LET IT RAIN OVER ME * rappar* ! :D


Men det var en låt som jag gillar hehe ^^)

Men jag bloggar snart igen , ska bara göra en sak först ! x]

Av kajza andersson - 29 oktober 2011 21:17

Thii !


Idag har jag varit med Bäzzan : Jennifer  

Det har varit kul , vi har kollat på en skräck film , den var lite konstig ?

Den handlade om 2 människor som dog , och förvandlandes till mördande dockor , och dom dosckorna hade s*x , så i slutt så var killdockan död , och mamman hade blivit bränt i ungnen , så hon var typ död när bäbisenn föddes !

Sen precis när bäbisen kom ut , så tog filmen slut ....

Men ah , den var : sådär bra !





Men jag håller på att Ladda ner Låtar på min MPa xx , så kan ni säga lite låtar till mej som ni tror att jag skulle kunna ladda ner ?    


Av kajza andersson - 29 oktober 2011 16:05

Tänkte nu ge er läsare lite Låt-Tips av mej!
Iden kom från en bra blogg :



Här får ni se låtarna !


Nayer – Suave (Kiss Me) (feat. Mohombi & Pitbull) 

Alexandra Stan - Crazy


Nickelback – If Today Was Your Last Day

 
Har fler , men palla :3


 


Av kajza andersson - 29 oktober 2011 16:01

Är ganska glad , för det är PRICK 100 stycken som gillar min blogg !
Då vet jag att den är bra , för vissa !  

Men statistiken är ganska bra , ca : 10-20 läsare , om inte mer , men det brukar bli det ibland !   

Men det var bara det jag ville säga !




Tjarå ! 


Av kajza andersson - 29 oktober 2011 15:29

Heilooow !


Heilooow ! = hej lov ! 

Nu har äntligen lovet få börja  .En hel vecka , otroligt härligt !  

Har inte bloggat så mycket på sista dagarna denna veckan.Men idag tänkte jag att jag skulle göra det , ska lägga ut lite låtar som jag tycker är ganska bra , fick tipset från en bra blogg : http://eeellensblogg.blogg.se/ , kolla den gärna !   


Ennu en bra blogg : http://julieanderssons.blogg.se/ ,   kolla dom gärna , dom är bra ! proomes !   Men idag så har jag varit i Kalmar och varit på Ikea och lite annat ! Fasst sen KANSKE jag kommer lägga ut bilder , tagna idag  .Men vi får se om jag orkar det , men annars kan jag nog göra det , om ni vill ...  
Men ni måste bara kolla bloggarna.Ni kommer inte att ångra er !






Bye !   




Av kajza andersson - 28 oktober 2011 22:13

Tjenah ! :)


Har nyss kommit hem från en Halloween fest på Paradiset.Var där med min Bäzza Jennifer!Det var ganska kul , men man kände typ inga där , så man kunde inte stå med alla andra hela tiden.Så vi fick sitta ganska mycket , men vi gick och köpte lite GODIS ibland , vissa kanske vte att jag inte får äta godis , men just idag fick jag det :) Det var 8:orna på Paraddiset som hade Discot , så jag kunde snacka lite med dom oxå ! :D

Men nu ska jag gå in i duschen typ aslänge så vi få ses sen , men jag lägger bara ut en lite FAIL bild , haha !





Bye !







 

Haha , den är så kul ! Har Halloween kläderna på mej

, men det får duga ! :D 



Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards