kajzastyle

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av kajza andersson - 12 oktober 2011 19:50

Min kompis ville så gärna att jag skulle göra ett till inlägg idag , och då tänkte jag att jag kunde lägga ut 2-3 bilder på vår hundvalp , så gör jag det nu , men sen bllir det inget mer för idag , för det har jag inte tid med :( 

Men jag gör inlägg imorgon förhoppninsvis ! :D

   Sitter vid datorn , chattar lite med Julie ! :D   Vaplen säger : TÖÖÖST , JAG GLOR PÅ FOTBOLL , spanien mot finland.   Ska du inte komma lite närmare ?

Av kajza andersson - 12 oktober 2011 17:28

Min mamma gillar att hålla på med inredning och sånt Och hon är oxå ute ibland och då kan man ju undra vad hon gör ute ? Hon GJUTER lixom med olika former , och nu tänkte jag om ni vill se LITE exempel på vad mamma har fjort så har jag nyss varit ute och fotat lite på vissa grejer där ute på vår trädgård ! :D

Så nu lägger jag ut lite bilder på sakerna ! xd   En sköldpadda , det är miin favvo ! :D <33   2 stjärnor gjorda av järn saker   En blomma typ ? :D gjord av järn   Någon liten blomma eller nåt , gjord av järn.  En blomma som hon gör utav ett gammalt lampfodral eller vad man nu ska kalla det ? :p Det var allt för idag tror jag !? Kanske något inlägg lite senare , Jag har oxå gjort en ny header som ni kanske såg !? :D

Av kajza andersson - 12 oktober 2011 17:23

Mamma och några andra i min familj var i Ullared för ett tag sen , och då ,köpte mamma lite inrednigsgreer till mitt rum som jag tänkte visa er ! :D

Så nu lägger jag ut bilder på dom sakerna ! :D             Jag tycker allt var fint , men ni får tycka vad ni tycker ! :D <33

Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards