kajzastyle

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

skördefest på Öland ! :D

Av kajza andersson - 3 oktober 2011 14:29

Idag har jag varit i skolan , och det var ganska kul , men på EN rast så gungade alma och jag och då så på en gungan som var brevid alma&mej tog gabriel och skulle sjuta den som en kattapult på alma och mej , och det ville inte jag , haha :D Så då hade vi ju ganska hög fart och då hoppade jag av när vi hade as hög fart lixom och då så stog julie där och då hoppade jag på henne och landade snett med foten ;( Så imorgon ska jag gå till skolsyrra och se om den är stukad ;o

Men jag har ju fortfarande inte lagt ut bilder på mej och min mamma och ludde och pappa sen vi var på Öland så här kommer dom ! :D  Jag och ludde på eriksröse eller vad det hette !? ;D   Haha , jag i slottsruinen !   Hehe , rolig bild ! :D   VILKEN UTSIKT ;o   Jag och pappa snackar med en som vet ALLT typ om det "slottet" föitiden     Köpte ett sockratt äpple eller vad det heter , GOOOTTT ! :D

 
 
Ingen bild

Linnea

4 oktober 2011 15:16

Jag var oxå på Eriksöre (stav) Fast vi var där på kvällen (A)

kajza andersson

4 oktober 2011 17:14

okej , nae vi kunde inte vara där på kvällen , för min lillebror vill inte det ! ;( :D

 
Ingen bild

Linnea

5 oktober 2011 14:55

okej ;( synd ;) :D

kajza andersson

5 oktober 2011 19:27

Mm !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajza andersson - 20 februari 2012 11:36

Ni hänger väll med att jag har en annan blogg nu?  http://kajzasfotostyle.blogg.se/  Klicka på länken ! http://kajzasfotostyle.blogg.se/   Släng gärna in en komentar! :D ...

Av kajza andersson - 27 november 2011 18:34

Hej !!Dag 3 - Mina intresse !!   Jag har ganska många saker jag gillar att göra ! Tex. Fotografera !! Dansa , det älskar jag verkligen !!  Vara med Kompisar !Sitta vid datorn !! :D     Shoppa !!!!!!!! :)     Det var iaf nåra av...

Av kajza andersson - 26 november 2011 14:18

Nu är det dag 2 - 10 saker jag gör varje dagPratar Skrattar sitter vid datorn / msp Dricker Äter Går Springer Fixa mej Lyssnar / på musik Klä på mej      ...

Av kajza andersson - 26 november 2011 14:08

Dag 1 - 5 fvorit låtar       Lyssnar på många olika men nåra är iaf : 1. Domino - Jessie J 2.Tonight , Tonight -Hot Chelle Rae 3.You Learn - Takida 4.Vamos A La Playa - Loona 5.Fuck you - Clee Lo Green  !Bye ! :D          ...

Av kajza andersson - 24 november 2011 20:35

Hej , jag har inte bloggat på aaaaaaaaaaaaaas länge , men jag orkar iiiiiinte det , men jag följer ett par andra bloggar , och hon gör lixom någon sånt här som jag tänkte börja med nu , så nu få ni se ..... :20 DAGAR Dag 1- 5 favorit låtar Dag 2-...

Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards