kajzastyle

Alla inlägg under september 2011

Av kajza andersson - 19 september 2011 15:01

Lite info sen i helgen ! 


I helgen har jag varit med jennifer !

Vi har haft suuuper kul !

Vi har kollat på en film som hette : 2012 .

Den handlade om typ VÄRLDENS UNDERGÅNG , fasst på ett skiit konstigt sätt :0

Asså den var riktigt riktigt bra !!!!!!!

Men sen kommer det lite bilder på Jennifer och mej oxå .

Sen 2 bilder på Elins bäbis

Sen på dagens outfit och på min nya "grej" DAGENS FRISYR oxå ! :D

Sen kommer det nog bilder senare på dagen ! :)                     hiiihh ^^

Av kajza andersson - 16 september 2011 15:36

Idag är jag med Lowa !  

Vi sitter vid datorn ! 

Men idag på morgonen  så gick Liza upp till mej och sa så här (när jag låg och sov)

: Vet du ? Nae sa jag då och hon ba : Asså när jag satte mej i soffan där nere , vet du vad som låg brevid mej då ? Nae , sa jag ! Och hon ba : EN HUNDVALP !

Och ja ba : VAA ? (och bara sprang ner !)  

Nu får ni se den !            Komentera om vad ni tycker om dom !            

Av kajza andersson - 13 september 2011 20:06

Jag glömde en bild jöö !  heh ^^

Av kajza andersson - 13 september 2011 19:59

Idag har jag varit med julie ! 

Vi har varit ute och tagit lite bilder , och jag lägger inte ut alla men endån !

Det är ju några iallafall !         Första bilden är ju 4 i samma bild å det är några fler bilder då 

Sen var vid gungan !

Och då hände det lite saker , men det är skiit samma (nudå) ! 

Men jag bloggar lite imorgon med !  

Fasst idag blev det inte dagen outfit !  

För jag har inte tid med det !    

Av kajza andersson - 12 september 2011 18:49

Mina finaste bilder (förutom en)                 heh^^ ska ut och ta mer bilder nu .. !  

Av kajza andersson - 12 september 2011 18:28

Asså jag vet inte men nu kommer det lite bilder sen idag ! ==)))   Såå himla söööt ! (a)   Och elind bäbis ! <333   detta är dagen outfit sen idag ! ;)   och dagens outfit sen igår !

Av kajza andersson - 10 september 2011 16:11

Asså min kusins bebbe är skiiit sööt och sen lilla lily med ! 

Ni får lite bilder på dom !                   så himla sööt !    

Av kajza andersson - 8 september 2011 19:38

           Muuummmsss ... glaaaaaaaass !           om 5 minuter kommer kameratagna bilder !  

Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards