kajzastyle

Alla inlägg den 23 september 2011

Av kajza andersson - 23 september 2011 22:38

DAGEN MED JULIE ! xD


Idag har jag varit med julie !

Vi har varit inne på lindex och provat kläder!

Det var ganska kul (på redigt)

Jag hittade en BH i storlek 100F , haha , dte har jag alldrig sett ! 

Men iaf , sen när vi kom hem så satt vi vid datorn och

då var vi inne på msp / moviestarplanet.

Och sen efter en stund så satte julie sej i min säng och då ville inte jag det (på skojj då) och då så försökte jag putta ner henne , men då helt plötsligt trodde jag snor hade åkt ut från nästan , men JISSA vad det var ..........


NÄSBLOD ! :'(

Det var inte roligt , det tog säkert 10 -15 minuter innan det slutade att "bloda" ?

Asså , det var AS länge sen jag hade det , vissa har alldrig haft det , men det har jag ! .

Men sen gick vi ner till gungan på stan och gungade lite ! :D

Men innan dess så tyckte julie att hon såg

MUPP ut ? -.'

Så då fick låna mina nya flisshorts och mitt nya linne !

Hon ska till kalmar och shoppa imorgon

och då kommer hon att stöta på mitt älskade linne och det kommer hon att köpa typ :(

Fasst det är inte så kul när man har lika dana kläder som en anna person tycker inte jag !

Men skit samma !

Detta var ett ganska lång logginlägg

Men bara så at ni kan kolla läget lite hur jag hare !:D





BYE BYE ! (L) 





Av kajza andersson - 23 september 2011 12:12

WEBBAR MED JULIE & BEA ! 




webbar med julie och bea !

Vi har skit kul (tycker jag)

Förut så sa jag vad valpn vägde och då sa bea så här:

Kajza ?


jag : ah !

bea : kan vi vara någon da ?

jag: jaa

julie:Det är bara för att hon vill se din hundvalp

Bea : NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Julie: joo , du ville ju typ vara

med mej hela tiden när

jag fick min hund ! hahahahaha ♥


Bea : nöööö 
julie :joo , det är visst därför bea !

bea: neeeeeeee , för vi har alldrig varit ! ngn gång !

Julie : nee , men dte är därför bea !

jag : men skit samma nu ! :D




 

Det var ganska kul !




Till dej bea : HA DET SÅ KUL I CYPERN ! :D

vi alla kommer att sakna dej och elli ! 





Av kajza andersson - 23 september 2011 08:51

Rummet som Kajza Andersson i sverige , götaland , Småland , Nybro , Sveavägen 19 har , det rummet är ett MÄSTERVÄRK ! Det är ett väldigt konstvärk tycker hon ! :D

Det är så fint tycker jag och mycigt när man ska gå och lägga sej och så :D

Så ligger Nallen (DEN STORA) Och kollar på mej hela tiden , som om den vore levande! Men nu ska väl ni få se det då såklart LÄMNA PLATS FÖÖÖR RUMMET :           Jag är nöjd med det iaf ! :D

Av kajza andersson - 23 september 2011 08:39

Igår var jag och shoppade med liza , och då köpte jag ju lite saker , och dom tänkte jag att ni sulle få se   så här kommer dom : (jag skriver under varje bild så ni vet)   ett linne |kappahl 149 kr|   En present till ellen (gav den igår) | ***** ***** kr|   2 mjukisshorts som man KAN sova i! | New Yorker 79 kr st |   Mitt finaste linne | HM 99 kr |   En vit bh |Lindex 99 kr|   rosetten på bh (den kostade inte)   Ville visa det med :D    BRA = bh ! :D

Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards