kajzastyle

Alla inlägg den 24 september 2011

Av kajza andersson - 24 september 2011 19:21

VET NI ELLER ? ......................


JAG HAR FÅTT ETT EGEN HUND 


DEN ÄR SKIIT SÖÖT !


DET ÄR EN HANE (KILLE) OCH DEN ÄR BARA MIIIIIIIIIN !


Asså den är sjukt sööt , den är lite ljusbrun eller så brun aktig eller jag venne , men det är skiit gullig iaf ! Sen fick min syrra LIZA en egen OXÅ ! :D

Asså mamma är ju bara för bäst !


Men nu webbar jag med julie och då sa jag till mamma att jag var tvungen att gå upp till julie då för hon inte skulle logga ut , och då när jag skulle gå upp DÅ FÖLJDE DEN EFTER MEJ ! AZZÅ SÅ HIMLA SÖÖT DEN ÄÄR ELLE !   

Av kajza andersson - 24 september 2011 12:21

Heej alla läsare !

Idag ska jag på kalas hos min akusiner i trekanten !

Den som fyller år heter Melissa hon fyller 13 tror jag !?

Men vi ska åka dit klockan 3 , vilket betyder att det inte är långtid kvar tills dess kanske bara 2 timmar !

Men nu får ni se lite bilder på mej , heh ^^                 jag är rädd ! :(

Av kajza andersson - 24 september 2011 10:54

VINNAREN PÅ TÄVLIGEN ÄR ....




MY !! 


Grattis My ! Du har ingen blogg så jag får skriva något fint

om dej på min blogg !

Du har ju skrivit vad du gillar och loggat in på msn och skickat lite bilder och så till mej ! :D

 vi får se när det blir  :D

TACK NI ALLA ANDRA SOM SKREV TILL MEJ ! ALLAS KOMENTAR VAR JÄTTEFINA !!



vaknade nyss så jag skriver inte mycket nu ! 




Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards