kajzastyle

Alla inlägg den 4 september 2011

Av kajza andersson - 4 september 2011 22:23

Nu har jag och min bror emil varit i affären !  

Det är as kul att vara i affären för det finns så mycket där inne ! 

Men då iaf så köpte jag munskölj ! 

Det ville jag göra med liza förut men då ville inte hon

MEN DÅÅÅ frågade mamma om emil kunde gå till coop och det är ju där jag köper munsköljen , så då blev jag skiit glad ! 

Men  nu ska jag sova godnaatt !  

Av kajza andersson - 4 september 2011 20:36

ASSÅ I HELGEN HAR JAG VARIT MED BÄSTASTE BÄSTISEN JENNIFER ! 

Asså vi har typ haft en av varje sko av våra 2 skor , och nu glömde vi typ att byta tillbaka !! 

Skiiit vad vi har haft kul jenni ! 


Men imorgon efter skolan så ska vi nog vara så  då ska vi byta tillbaka ! 

Men asså jag har typ inte haft tid med att blogga så sry för det ...

Men imorgon så går det undan ... tror jag ====================) 



Fast idag så har vi varit i emmaboda typ hela dagen ! 

Vi typ gick as lång för att träffa jennifer syssling (stav.) Adam .


Det var as jobbigt att gå hela vägen .....

Men sen så behövde inte vi gå tillbaka hel vägen för jennifers mamma kom och hämtade oss ...... 


Men imorgon så ska Liza följa med mej till stan för jag ska köpa FLUX ! 


Aja pallar inte skriva mer , BYE BYE ! ===========)


Kolla järna in min ovh jennifers nya blogg : jenniferOkajza.bloggplatsen.se 


    

Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards