kajzastyle

Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Dumma ! :(

Av kajza andersson - 30 september 2011 20:13

Asså nu för tiden är det inte så kul i skolan , för det har hänt en sak , men asså för det ås betyder ju inte det att man ska säga vad som händer mellan os 2 , bara för att alla vill vara med dej ?  

Men du får ha dina kompisar ??

Och jag har mina , asså man ska inte göra så en av mina kompisar börjar gråta och sen bara säga förlåt till den personen ! 

Azzå ni låter mina kompisar vara , FATTA ! 

Asså  ni får gärna vara vän eller så med mina kompisar , men asså ni  ska inte tro att jga blir vän med er , så dum är jag inte ? 

Men skit samma , ni har era !


Men man ska ALDRIG sncka ski om en , om ingen visste det ? -.-'

Men förlåt om jag har varit dum..

 
 
Ingen bild

anonym

1 oktober 2011 12:29

Du kajza, en sak som du ska ha JÄVLIGT klart för dej är att du inte FÅR skriva en massa skit om mig i din BLOGG ! Om du inte visste de så är de OLAGLIGT !!! jag kan anmäla om jag vill, och de kmr jag kanske göra oxå ! allt mellan Lowa o mig är heeeelt privat o de va inte JAG som gjorde att hon blev ledsen, ja o 2 andra sa bara vad vissa hade SAGT ! men vi sa aldrig att de va så !!! Och sen när vi skulle prata med henne va du som nån j**vla **** och sa : Hon kommer säga allt till mig sen, bara satt du vet ! Men du, du blev sp inita HELVETE ÄÄGGDD där, för hon sa att hon inte skulle säga nåt, tvinga inte ur henne saker, de är bara FÖÖÖR omoget, och jaa, jag VET !! Alla vill va med mig, men de är för jag inte är en självisk, elak, gloig, irriterande och förjävlig vän !! SOM DU ?! Om du inte tar bort detta inlägg eller skriver nåt inlägg med förlåt, då fan ska jag anmäla, jag ska anmäla hela din j**vla blogg !! Okej ?! SÅ BARA GE UPP, FÖR DU, DU HAR INGA VÄNNER, BARA 1 !!!

kajza andersson

1 oktober 2011 20:04

okej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajza andersson - 20 februari 2012 11:36

Ni hänger väll med att jag har en annan blogg nu?  http://kajzasfotostyle.blogg.se/  Klicka på länken ! http://kajzasfotostyle.blogg.se/   Släng gärna in en komentar! :D ...

Av kajza andersson - 27 november 2011 18:34

Hej !!Dag 3 - Mina intresse !!   Jag har ganska många saker jag gillar att göra ! Tex. Fotografera !! Dansa , det älskar jag verkligen !!  Vara med Kompisar !Sitta vid datorn !! :D     Shoppa !!!!!!!! :)     Det var iaf nåra av...

Av kajza andersson - 26 november 2011 14:18

Nu är det dag 2 - 10 saker jag gör varje dagPratar Skrattar sitter vid datorn / msp Dricker Äter Går Springer Fixa mej Lyssnar / på musik Klä på mej      ...

Av kajza andersson - 26 november 2011 14:08

Dag 1 - 5 fvorit låtar       Lyssnar på många olika men nåra är iaf : 1. Domino - Jessie J 2.Tonight , Tonight -Hot Chelle Rae 3.You Learn - Takida 4.Vamos A La Playa - Loona 5.Fuck you - Clee Lo Green  !Bye ! :D          ...

Av kajza andersson - 24 november 2011 20:35

Hej , jag har inte bloggat på aaaaaaaaaaaaaas länge , men jag orkar iiiiiinte det , men jag följer ett par andra bloggar , och hon gör lixom någon sånt här som jag tänkte börja med nu , så nu få ni se ..... :20 DAGAR Dag 1- 5 favorit låtar Dag 2-...

Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards