kajzastyle

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

FAKTA

Av kajza andersson - 21 september 2011 14:47

Heh , asså jag vet inte vad jag ska skriva men kanske lite fakta bara !?

Idag så har jag inte gjort så mycket men igår vägde mamma valpen och den har vuxit väldigt mycket sen sist vi vägde den här kommer skillnaden 130-175 GRAM !

Men den är så liten och jag vill att den ska öppna ögonen (a)

Men idag ska jag kanske till mormor sen när hon har kommit hem till sej för hon har varit iväg , men då ska jag och liza kanske dit och Baka åt henne , för vi vill tjäna lite pengar ! :D Nu kommer det annan fakta längre ner ....



IDROTTSDAG PÅ ÅKRAHÄLL ! :D
Igår var det idrottsdag på Åkrahäll !Då skulle man tävla i 2 olika grenar.Och jag var med i 60 m och Längdhopp !:)

Först nästan direkt så skulle man springa 60 m !

Jag fick möta : Ellen , Alma , Julie , Tanja tror jag och kanske någon mer jag kommer ej ihåg! Men den första gången när vi sprang så kom jag 2:a ! :D

Och det betyder att jag kom till finalen fasst den var inte direkt efter då men iaf ! Och i FINALEN så kom jag nog 3:a tror jag men det fick man inte veta då för om man gjorde det altså kom 1-2-3 så får man ett diplom i skolan på Måndag ! Alma eller jag kom 3:a.




Men sen hoppade jag ju då länghopp , och då hoppade jag 3:19 , 3:05 och 3:15 :D Jag blev nöjd ! Det var ingen tävling men om det skulle varit det hade jag nog kommit 2:a igen ! :D

Men det var allt om idrottsdagen det...




Det var nog allt som jag ville säga !

Men idag lägger jag nog kanske inte ut några bilder , för jag är väldigt trött idag ! :/

Men på lördag kanske Liza (min syrra) och jag kanske till kalmar och Shoppa ! :D

Hoppas det , för jag vill ha lite nys kläder :D

Man får väl passa på när det ändå är lov kanske länge nu !

Man behöver få vila ifrån skolan lite tycker jag !

Men det var allt jag ville säga.:D





BYE BYE ! :D 



 
 
Ingen bild

Linnea

21 september 2011 15:06

JA det är typ as skönt att de är lov ! Och hoppas att valpen kommer att öppna ögonen snart då^^ Vi brukar ha idrottsdag också fast vi hade den i våras fast vi brukar ha den typ på hösten också. Men på idrottsdagen så måste vi göra alla sporter som Höjdhopp,längdhopp,kast med boll(elr vad de heter), aa o allt sånt^^ Och sen har vi också tipspromenad :)<3333

kajza andersson

21 september 2011 15:08

Okeey , men vi fick nog bara vara med i 2 grenar , hoppas du var duktig och lycka till nästa idrottsdag då ! ♥♥♥♥♥♥♥

 
Ingen bild

Linnea

21 september 2011 15:09

tackk ! Lycka till du med ! <3<3<3<3<3<3<3

kajza andersson

21 september 2011 17:25

tack !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kajza andersson - 20 februari 2012 11:36

Ni hänger väll med att jag har en annan blogg nu?  http://kajzasfotostyle.blogg.se/  Klicka på länken ! http://kajzasfotostyle.blogg.se/   Släng gärna in en komentar! :D ...

Av kajza andersson - 27 november 2011 18:34

Hej !!Dag 3 - Mina intresse !!   Jag har ganska många saker jag gillar att göra ! Tex. Fotografera !! Dansa , det älskar jag verkligen !!  Vara med Kompisar !Sitta vid datorn !! :D     Shoppa !!!!!!!! :)     Det var iaf nåra av...

Av kajza andersson - 26 november 2011 14:18

Nu är det dag 2 - 10 saker jag gör varje dagPratar Skrattar sitter vid datorn / msp Dricker Äter Går Springer Fixa mej Lyssnar / på musik Klä på mej      ...

Av kajza andersson - 26 november 2011 14:08

Dag 1 - 5 fvorit låtar       Lyssnar på många olika men nåra är iaf : 1. Domino - Jessie J 2.Tonight , Tonight -Hot Chelle Rae 3.You Learn - Takida 4.Vamos A La Playa - Loona 5.Fuck you - Clee Lo Green  !Bye ! :D          ...

Av kajza andersson - 24 november 2011 20:35

Hej , jag har inte bloggat på aaaaaaaaaaaaaas länge , men jag orkar iiiiiinte det , men jag följer ett par andra bloggar , och hon gör lixom någon sånt här som jag tänkte börja med nu , så nu få ni se ..... :20 DAGAR Dag 1- 5 favorit låtar Dag 2-...

Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards