kajzastyle

Alla inlägg den 5 november 2011

Av kajza andersson - 5 november 2011 17:10

MovieStarPlanet

Jag spelar typ ett spel som heter MovieStarPlanet , men det är inte så "pop" längre.

Jag är inne lite nu , för mitt VIP e slut om typ 12 dagar och 5 timmar.

Men igentligen , vad onödigt att man fick be våra föräldrar om att bli en sak på ett spel på datorn , mitt VIP kostade 100 riktiga pengar , men jag ska inte bli det mer.

För det är såååååå ute -.-


Men det finns fortfarande lite VIP-grejer jag vill ha , så jag har skaffat jätte många gubbar , så gör jag kortfilmer , och så loggar jag in på gubbarna och kollar på alla filmerna , så att jag går upp i LeveL , sen får jag pengar på spelet oxå !

För jag har lite grejer jag sparar till , men det som är så bra är att , VIP -sakerna försvinner inte när VIP:et är slut ! :D Men jag ska ju inte spela mer , så spela roll O.o


 



Av kajza andersson - 5 november 2011 17:05

Asså skiiiiiiiiiiiiiiit , jag är typ besatt av Mario ! :D

Jag är inne på det hela dagarna nu , sen när jag är hemma hos min kompis Lowa , spelade jag Mario på hennes DS , det är skit kul ! (:

Ni kanske tycker jag är lite töntig , men det är sån jag e .. !


Aja , nu har jag fasiken inget att göra , så nu gör jag många men korta inlägg !


Bye :*

Av kajza andersson - 5 november 2011 14:25

Hej , nu har jag varit på hund utställning i Växjö.Det var super kul , men dte var bara min kusin Elin som fick ställa ut våra hundar , för Liza & Jag var inte beredda ! :(
Men jag vet typ inte hur det gick , för jag fattar inte sånt.Men jag gick iaf upp klockan 6 tror jag idag , för vi skulle åka ganska tidigt , men nu är jag hemma ! Men när jag kom hem och hade klätt av mej och allt , så gick jag upp på mitt rum , och då ser jag att våran hund Otto , har bitit sönder min mammas present som jag har köpt till henne , för hon fyller år må måndag ! :(

Så då började jag att gråta , jag är lite ledsen nu med , men Liza kunde fixa det ! :D




Måste skila , bye ! 


Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards