kajzastyle

Alla inlägg under augusti 2011

Av kajza andersson - 28 augusti 2011 20:03

Här kommer några pupp bilder på mej i webbcameran !               HAH ! Så himla mupp !  Är dom roliga ? : ?

Av kajza andersson - 28 augusti 2011 19:29

"Nu börjar sommaren ta' slut"   

Men här kommer nog några bilder innan den tar slut !   Sen kommer då dagens outfit : Shorts (stav.) , svart linne och en magtröja !   hoppas ni gillar det !              

Av kajza andersson - 27 augusti 2011 21:01

TJAAA !
  
Jag är me  bästaste jennifer !    

Idag har vi variit i Risse och badat !   Det var kallt men , bryggan hade typ gått sönder ,  så den sjönk as långt ner !   

Sen har vi varit ute och sprungigt , det var as skönt ...  

Vi hade musik i hörlurar  !  

Sen åt  vi PIZZA !   Muummss !  
Sen imorn ska vi ut och springa på morgonen !  

Sen direkt efter det ska vi Duscha (stav.)!  
Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra .  







Av kajza andersson - 25 augusti 2011 19:14

Idag var det skola ! Vi slutade 20 i 4. Men det gick fort iaf ... ! 

Det regnade as mycket precis när vi var ute !! 

Men Nu har jag varit och hämtat en extra cykelnyckel hos en !  för jag har glömt min

andra på Vita Sand .    

Men nu får jag ha denna då

tills jag får hem den andra ! ! ! 

Men imorn så , ska jag gå upp  vid

kvart i 7 ...  

sen vid 20 i 8 ska jag cykla till skolan !...






Sen cyklar jag hem  efter skolan ! 

och sen är det helg ! 






  
bye bye !      

Av kajza andersson - 23 augusti 2011 19:28

imorgon så ska jag vara med Ida i min parralellklass ( stav .)  Då ska vi bada i hennes pool !  Det ska bli skit kul !   Fasst innan det så ska jag till skolan ! Och då ska vi till simhallen , alla 5:orna ska cykla dit !  sen direkt efter simhallen så cyklar jag och ida till skolan igen   och sen åker vi hem till ida och badar i hennes pool !    Sen kommer Pappa o Mamma och hämtar mej klockan 7 ! 


Goodbyyyeee !    

Av kajza andersson - 19 augusti 2011 20:24

DAGENS PLANERING TILLS IMORGON !  


Imorgon ska jag gå upp halv 8 !  

för då ska vi åka och sälja på en loppis i
SMEDBY !  

Sen efter det så ska jag kanske åka till
simhallen med liza !  

Och sen duscha och sen  chilla !  
 













Av kajza andersson - 19 augusti 2011 17:14

Har varit i kalmar !   Det fanns inget på Mode så jag vick detta : ...den fösta väskan ska jag ha till skolan , och sen sista ska jag ha till jympan ! 




Tycks ?    

Av kajza andersson - 18 augusti 2011 17:13

Liza målade mina naglar !   Vad tycks ?       

Presentation

HEJ!
Jag heter Kajza och ÄLSKAR att fota , själv har jag en systemkamera vid namn CANON EOS 600D ! Jättebra , den rekomenderas ;D
Hejdå!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards